o6e Januari 2o1o

Hallå där!
Idag så har tagit sprungit förbi kan jag lova er...
gick upp klockan elva och började baka direkt -
beskvier, och det tog sitt lilla tag kan jag lova,
jag skulle ju göra dom så fina tyckte jag, men nej!
De blev inte så fina, med goda som satan i alla fall!


Morsan bakade bullar samtidigt, och hon var riktigt
duktig på att stå ivägen hela tiden... men för engåns
skull så blev det fika med hela familjen på eftermiddagen
hur ofta händer det? aldrig...


fixade och trixade lite, och sen kom annso - hon var
bara här en snabbis sen skulle jag åka till madde!
kom dig och blev bjuden på en as god middag och
grejer, lyxigt värre! har vart hos henne hela kvällen,
vart film tittande och så med henne och hennes karl.
det var faktiskt as länge sen vi sågs, mer än en månad -
det var på tiden, nu har jag blivit påmind om hur dryg
hon egentligen är ;> haha


hemmåt så gick det sakta, riktigt sakta faktiskt...
fast jag var skit trött, men det var snor halt så lika
bra att ta det säkra före det osäkra.
nu har jag drygat lite med elina och lillis, dom lessnade
på mig så dom gick å la sig, dags att sova för min del
med nu tror jag, tråkigt att sitta uppe själv!


Nattinatti





en bild från thailand, vill ha värme igen!
lägger upp bilder imorn på facebook tror jag,
om jag får någon tid över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0