o4e Januari 2o1o

Till att börja med :


J.Perås säger:
du behöver ju inte va så stööörig för de heller?

J.Perås säger:
eller hur hur hur?

J.Perås säger:
nä juste, lugna upp dig din ut och inåtvända nyckelpiga som lever på gris avföring

 

ииso -. säger:
jag ska sova i morgon DÅRÅÅÅ

J.Perås säger:
ja men efter det dååråå??????

ииso -. säger:
TYYYST! INTE ETT ORD TILL!!!

ииso -. säger:
hahaha asså!?

J.Perås säger:
hahaha käften, håll bara keeeften

J.Perås säger:
ska vi baka beskvier imorn?

 

ииso -. säger:
jooooo kanske jag måsterååå

Ööööö? aja, vi skiterit!
I alla fall så har jag jobbat idag, tiden gick as
fort, och vips så var klockan sex och jag gick hem.
har inget vettigare att berätta... återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0