o3e Januari 2o1o

Hallo mina stalkers!
Ni får ursäkta mitt förra inlägg, blev en aning
knas med det... så jag summerar helt enkelt
det med ord istället:





Mitt 2009 var mitt tråkigaste år hittills, det sa
jag under året och det säger jag även nu.
Det hände inte speciellt mycket, men samtidigt
så tycker jag inte att jag satt still en sekund.
Det var mycket i skolan, fast det struntade jag
rätt skapligt i, jag tyckte jag hade viktigare saker
för mig, vilket jag verkligen inte hade...
det är en sak jag ångrar, fast jag säger det nu så
kommer jag säkert inte göra mer sista terminen som
är kvar, är så jäkla skoltrött - men ska verkligen försöka!
ingenting på kärleks fronten hände, varken positivt eller
negativt, vilket även har vart skönt... man blir bara
snurrig av att behöva tänka på sånt - men självklart
så är det även tråkigt att vara ensam ibland, men just
nu är det inte tillräckligt tråkigt för att jag skulle vilja
ha ett förhållande, trivs som det är.


det enda som jag verkligen kan säga är positivt är
att jag insett vilka jag verkligen ska ta vara på,
mina vänner såklart! aldrig att jag ska släppa er.
Det som även är lite tråkigt där är väll att jag glidit
ifrån helmér, varken om du eller jag vill erkänna det
så är det inte annat än sant. Klart att vi är vänner,
men inte som förut... inte som 2008. Men det ska det
fan bli ändring på, eller vad säger du?


Annars så finns det inte så mycket mer att säga om
2009 - nu går vi vidare... mot 2010!
älskar att det blir nytt år, det bli alltid som en liten nystart
och det känns som att det kommer lägligt!
så jag har välkommnar 2010 med öppna armar.
Och utan att tvivla så kan jag lätt påstå att jag kommer
att försöka göra det till det bästa året någonsin!


Over and out/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Helmér

KLART SOM FAN JOSSAN, det som du skriver är sant vi har på något konstigt sätt glidigt ifrån varandra. Problemet är tiden tror jag, när du dömer är jag ledig och sen som vanligt jobbar jag typ jämt :( Men vi får fan ta och kolla varandras kalendrar och boka in så vi kan ses oftare, ta några galna Perås och helmér dagar sånna som vi hade sååå gott om förr :) Jag lovar och svär att jag ska bättra mig, karln är inget problem längre, skiter i vad han tycker, så nu 2010 ska vi fan äga hela världen och ha världens bästa sista läsår, eller vad säger du? ;) <3

2010-01-08 @ 23:21:27
Postat av: Jossan

Helmér, jag är TOK på!

2010-01-09 @ 01:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0