2o Januari 2o1o

Tjena!
Efter att ha drömt att matilda var gravid
hela natten vaknade jag äntligen, förstår verkligen
inte varför jag har så konstiga drömmar hela tiden.
I alla fall så fuckade sig mitt alarm imorse så jag
missade bussfan! var skapligt irriterad... har lust att
slänga telefonen i väggen, fortfarande, skapligt irriterande.


sen att jag sätter mig på arslet precis vid postlådan när
jag är påväg till bussen gör ju inte saken bättre heller.
Och efter två minuter håller jag på att ramla igen, men
hinner få ner ett knä innan, bra start på dagen!
väl på bussen hamnade jag brevid en gubbe som satt
och sa till sin kompis att han skulle pissa på Lidl när han
kom fram till norrtälje? det var seriöst det med.


Äntligen i skolan så hände inte så mycket, läste igenom
ett papper. resten av tiden satt jag och kollade i en horoskop
bok, och läste lite om tyda drömmar också faktiskt.
lunch, firre!


sen satt vi och drygade i caféterian i någon timme sen
dags för foto. Tiden gick as fort, var nog för att vi slutade
en timme tidigare än vad vi skulle. Fick åka bil med Semmo
hem, hjärtligt tacksam!


Väl hemma beklagade jag mig över att det var nerfryst mat
till middag, så jag och syster åkte och beställde en varsin
sallad istället, much better. Nu sitter jag här och väntar på
att Ewe ska dyka upp, för det är ju handboll som gäller!!!
SVERIGE-POLEN


Over and out/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0