27 januari 2o1o

Hej hej, i KYLAN!
usch fy satan perkele vad kallt det är...
eller speciellt kallt kanske det inte är, men
stormigt och snöigt som tusan!
Körde fast med bilen nyss, framhjulsdrift och
bra vinterdeck!? jo tack. som tur var fick jag
hjälp att komma loss, hade aldrig klarat det själv!


idag så började dagen med projektarbete, ganska
tråkigt faktiskt, men vi behöver ligga i nu...
sen klassråd, och blev en massa tjatter om studenten,
fan så jag längtar!!! vår studentskiva kommer bli den
bästa, vi kommer skriva historia!
lunch, sen åkte jag med de två nötterna och madde till
nisses, de skulle käka eftersom lammgryta inte dög!?
höhö


sen åkte vi och skulle tvätta helmérs bil i tvätthallen.
gick toppen, haha jag och helmér satt väll och skrek
halft panikslagna mest hela tiden... kom ut från tvätthallen
och antennen hade gått AV!? haha, så nu är helmér antenn
lös, men 76 bollen fick hon av i alla fall, den jäveln :D


tillbaks till skolan för en slapp svenska c lektion, hade
vår gamla lärare som vikarie idag, eftersom vår nya e sjuk!
sen hade jag fotto, lika tråkigt som vanligt...!
hemgång, tog lång tid med bussen :s pga. vädret.


nu har jag legat hemma och gjort ingenting alls, superskönt!
kom precis på att jag missat dagens avsnitt av paradies -
men världen går trots allt inte under för det.


Over and out/ Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså seriöst, att man inte ens kan tvätta bilen i en billtvätt. Då är de fan illa :s hahahah

2010-01-28 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0