1oe Januari 2o1o

Go'kväll!
så hur har Sverige spenderat helgen?
Jag har i alla fall befunnit mig på åland
och i älmsta, de sistnämda måste väll
räknas som utomlands?
Jag dömde på åland igår, och det gick som
det gick, det var en gång en gång....
och den var sandad.
Tur att Matilda joinade mig i alla fall!


Action blev det på hemvägen, mat och bar
var det som gällde, sikken dålig underhållning
de har, men ack så roligt man kan ha endå!
Downie&Brownie var bäst.


efter båten så åkte vi till älmsta, med flyg såklart.
här väntade Mia, Malin o Martin! Annso joinade tillslut
oss också, trevlans!
det blev prat och tjat, och lite ölspel.
Sen kom även lite annat folk också...!


Vid 5 slöts ögonen ihop och det var bättre än bäst,
finns väll inget bättre än att sova?
Imorse så var jag uppe på benen strax innan elva.
Bakade scones till folket, sen gick jag och hade klubbmöte
med Matilda i någon timme.


Vi har latat oss igenom den här söndagen och jag kan
inte påstå något annat än att det är tokbra att jag är
ledig imorn? det satt fint.


Ursäkta mitt dryga inlägg, tack och hej!
(leverpastej!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0