19 januari 2o1o

God kväll bloggfan!
Idag så har jag var obeskrivligt trött.
fast jag gick å la mig hyffsat igår, konstigt?
i alla fall så går jag och ewe å beklagar oss
över hur trötta vi är påväg till skolan från bussen...
madde ringer och säger att historia läraren är sjukt!
hur less blir man inte? alla lärare är sjuka mest hela
tiden tycker jag.


i alla fall så satt vi och drygade bort historia timmen
i caféterian istället! sen var det dags för bosses -
och det tog fem min sen fick vi gå, nödvändigt? usch.
Till lunch så syndade vi! sen hade vi dryg psykologi -
och jag hatar att stå framför klassen när jag ska
prata om en sak som jag inte ens vet någonting om.
ja sen samhällskunskap i 45 minuter, nödvändig dag?
Nej.


Om ett tag kommer ewe, filip och teddilainen.
då blir det till att lokalisera handboll på tv:n, roligt!
Men ni får ha det bra!


Dr. David Q. downie klarade körkortet idag, Grattis!


Over and out/ Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0