18 januari 2o1o

Hallå där!
Just nu sitter jag med det mest peppladdade
bandet i öronen på länge, The baseballs såklart!
så grymt sköna covers, man blir ju nästan lite
dans sugen, speciellt på downie dans.
I alla fall så sprang helgen förbi... I fredags
var det dömning och hockey som gällde!
I lördags så var det även dömning som gällde,
och sen fest hos felix. Jag hade planerat en förfest
hos mig, eftersom det ligger närmast hsk.
Klockan sju står jag utanför Ronja och väntar på
att hon ska hoppa i bilen... då ringer morsan och
i stort sätt tvingar mig att hämta henne i Norrtälje!?


Efter en handbollsmatch i huddingen så hade emma
hamnat på akuten, så de kom inte hem på något
annat sätt, det fanns verkligen ingen lösning.
så jag satte mig i bilen med Ewe som sällskap (tack!)
och åkte fram och tillbaka till norrtälje på en timme!


efter det så kom vi äntligen till felix, kvällen slutade
tidigt för min del, redan vid ett - skönt tycker jag :)
klockan tolv i söndags blev jag väckt av Matilda som
säger att det är massa handboll i scentrum.
Tog bussen in till ntälje och kollade på rimbo herrarnas
match, förengångskull så var matchen jävligt tråkig,
de var ju så överlägsna!


efter det så tog vi våra stora rumpor och gick hem till
Matilda (Ratigan) och fixade med middag och grejer,
blev en hel kväll i ntälje alltså, sov även där!
så imorse vaknade jag i den lutande bäddsoffan som
jag stått ut med, haha, och var hur pigg som helst.
Sjöng gjorde jag till och med, men det uppskattades
inte nå vidare.


idag så har skolan rullat på som vanligt, hade en as
tråkig foto lektion... usch! Eller uppgiften sög - så
det gjorde de två timmarna till en pina, eftersom vi blev
klara på en timme fick vi sitta och glo i en timme så
den sista timmen var väll kanske inte riktigt så farlig -
men slöseri med tid.


sen en lektion med inger, gjorde inget vettigt direkt.
fixade fram lite fakta och kollade igenom projektplanerna!
Efter skolan gick jag och matilda och sola - lika bra att
försöka behålla bikinilinjerna några veckor till i alla fall,
nu när man väl har några menar jag!


fikade lite gjorde vi, sen bussen hem.
väl hemma så skulle jag plugga, gjorde jag det? nej.
så jag kommer få stryk av Göran imorn :o ops!
men hinner nog fixa det innan psykologin, hoppas!
Nu på kvällen var det handbolls träning som gällde,
och fan så kul det är! eller ja, ganska lame träning idag,
men överlag! Galet slut är jag nu i alla fall, läggdags!


Tänk dig för...


Over and out/ J.Perås


Ratigan och Basil!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0