13 Januari 2o1o

Måste bara få säga en sak innan jag säger hej,
jag har blivit en jävel på att uppdatera... hur
kom det sig helt plötsligt? :)


Hej i alla fall!
Igår åkte jag som jag skrev till Helmér, och vi gjorde
en super god middag, specialitén såklart!

Såhär gör du vår supergoda/enkla middag:

Du behöver:

Tomater
Avocado
Feta ost
Pasta
Bacon


Koka pastan samtidigt som du steker baconen.
Skär grönsakerna och osten.
Blanda allting, ÄT! haha, sa ju att det var enkelt?

I alla fall så gick vi på en liten promenad med gizmo,
sen lämnade vi han och gick till shallen.
där kollade vi på elinas match och första halvleken
av killarnas match med matilda och martin.
sen gick vi hem och gjorde marängswiss, sen spydde vi!
Sen blev det lite tv tittande och läggdags.


Imorse vaknar jag av att jag får en blöt puss av gizmo,
mysigt? Njaaae, haha strax därefter ringde Helmérs alarm
och jag tog mig en dusch. sen åkte vi in till skolan för att
ha svenska C, men var läraren där? Nej. så jag har inte
haft en enda lektion idag, både skönt och lite frustrerande.
men men, halv tre bussen hem, så det var riktigt skönt
i alla fall! nu har jag suttit här och gjort absolut ingenting
ett tag.


Snart kommer Annso och plockar upp mig och då blir
det special sallad på rooneys, MUMS!
Men först måste jag hinna läsa mitt horoskop för idag
och imorn, är helt besatt!
Over and out/ Josefine


Lite mer thailandsbilder:



Varför finns inte fanta jordgubb i Sverige?
Sjukt god, och ett hejdundrans bra groggvirke!





Massagestället vid poolen





Jag lekte ball i kanoten.





Chicken Island





Helene och Jag i väntan på speedboat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0