12e Januari 2o1o

Jallå!
Va riktigt pigg imorse när jag skulle upp,
och det är så ovanligt att jag förvånades själv!
men det var bara att vara glad åt de och förengångs
skull gå ner till bussen istället för att springa.
väl i skolan så började terminen med historia A,
inte så värst seriös faktiskt, vi i klassen kom på att
vi går den slappaste linjen, men det ser ju trots allt
bra ut på pappret :) huvudsaken det!


nu har jag organisation och ledarskap, lika seriöst
som historian typ. har försökt fått tag på skol syster
eftersom mitt finger är as infekterat efter min lilla
brännskada! får be helmér plåstra om mig istället eftersom
skol syster aldrig är här!


idag ska jag hem till helmér efter skolan och latja lite!
sen blire handboll med matilda och martin ikväll :)
Over and out/Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0