o9 februari 2o1o

Hallå!
Idag började min dag med en lektion i historia A -
vi ska ha någon teater och jag ska vara dödaren,
haha Madde du är för rolig!
I alla fall så hade jag bara en lektion idag, men brudarna
fixade det sista på rapporten och jag putsade på framsidan.
Påväg ner mot busstationen såg jag per, ringde lite snabbt
till han och frågade vad han höll på med, och det visade sig
att han var påväg hem så vi fick skjuts, as nice!
Tror nog ta mig fan att han gjorde mer omkörningar på vägen
mellan Norrtälje - Hallsta än vad jag har hunnit gjort under
mina fyra månader med körkort.


Väl hemma så spenderade jag lite dö-tid framför datorn.
Fixade med tvätt och disk, duktig som jag är.
Sen satte jag igång och bakade muffins eftersom jag hade
bjudit över Ewe på fika - Och muffinsarna blev inte alls så
lyckade som jag hade hoppats på, men ätbara i alla fall.
Blev sen lite kort spel med syster och ebba - och det spårade
till slut så Ewe begav sig hemmåt...


Till middag idag blev det i alla fall inte haj (!?) som morsan
hade lagat igår, det blev as god kyckling och pasta, mums!
Stressade i mig maten gjorde jag, för vi skulle åka till Älmsta
och hälsa på små kusinerna, så jäkla bedårande barn!!!
Busade med dom ett par timmar sen åter hem igen.


Lillis har tagit körkort idag så jag åkte en sväng med han
så ja vad säger man, grattis grattis! Även till Lursken som
varit duktig och kirrat kortet idag.
Nu har jag försökt att fixa lite på datorn, men det vill sig inte
riktigt som jag vill. Så blir en macka nu, sen sängen!


Over and out/ Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0