o4e februari 2o1o

Hejsan svejsan!
Seriöst inlägg igår va?
Ska försöka skriva nått vettigare idag i alla fall.
Idag började det med att jag försov mig, och det
var as skönt, kändes som att jag vart död i tio år
när jag vaknade, så pigg var jag.
Bussen in tog längre tid än vanligt pga. SKIT VÄDRET!


Kom till skolan, har hållt på med projektet hela dagen,
är äntligen klart nu i alla fall! Fikade med Annso efter
skolan, var riktigt mumsigt! är fortfarande mätt efter
den otroligt goda kladdkakan, men måste väll peta i mig
någon slags mat innan träningen börjar så jag orkar
hålla mig på bena i två timmar.


Åtta börjar träningen så tills dess ska jag väll lyckas
fördriva tiden framför dumbruken, trots min lilla icke
irriterande huvudvärk :)


Over and out/ Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0