o2a februari 2o1o

Hej, ett nytt försök på G!
Kan börja från i Fredags, eftersom jag inte skrivit
sen dess!? Fredag då...
Jag Ewe, Filip & Ted begav oss till Thuns för lite shopping.
Var där i några timmar sen åkte vi hem igen...!
Vart en tidig kväll då vad jag kommer ihåg?
I alla fall så fick jag sova ut i lördags, det var nice.
sen åkte jag till knivsta och dömde två handbolls matcher -
gick hyffsat bra! sen direkt därifrån till norrtälje, eller rättare
sagt madde... där väntades det mat och sällskap.
Var där i några timmar sen åkte vi hem till byn igen!
träffade annso en sväng, det var nödvändigt tycker jag!!! :)


I alla fall så blev det även söndag.
Dömde tre 99- matcher och en herr match - sen kollade jag
även på damernas match, vilket var en fröjd för ögat.
hemgång, sov tidigt. Soft helg för mig alltså!


Den här veckan har vi fältstudie vecka, jag och ewe ska
vara på edebohemmet 2 dagar sen blire plugg med
projektet! Orkar faktiskt inte skriva mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0