28e februari 2o1o

"Cha cha bloggen..."
Helgen har verkligen sprungit förbi, och den
har faktiskt vart skit kul! I fredags så vart det
tjejmiddag hemma hos mig+Johan, vi käkade
hemgjord pizza (my me) och cheescake till
efterrätt, sen spelade vi lite spel och kan inte
säga annat än att jag och Johan ägde!
Natus och vetenskap var verkligen vår kategori,
grymt! Eller vad säger du Ewe? ;)


I alla fall så åkte vi ut en sväng med blev ganska
snabbt hemgång.
Lördagen:
Bjöd på hockey tittande och lite partajande.
Nyktert för mig, men var kul ändå... skjutsade även
lite folk, som vanligt... haha men det var faktiskt
också roligt, bra sällskap och allt, dumt att klaga!


Söndag:
Idag har vi hallsta tjejor tagit oss ytterligare ett steg
närmare en division seger, vi spöade nämligen de
ledande notlob, eller nu kan jag säga de som VAR ledande...
Nu leder vi med ett poäng, och ett poäng är fan mycket.
Nu är det bara upplandstuna och rimbo vi ska spöa skiten
ur, sen blir det GULD!
Nu kollar jag på hockey, och kan inte be om en bättre OSfinal
, CANADA MÅSTE VINNA, annars blir jag en tia fattigare,
haha nej, men det skulle va sjukt ballt om dem vann,
hemma nation och grejer!!!


Nej nu skiter jag i er, Herå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0