25e februari 2o1o

Godmorgon godmorgon!
Igår kväll så slutade det med lite OS
tittande, räkmacka och ost och kex, mysigt!
Och att de svenska herrarna tog stafett guldet
var väll bara för bra! Grym insats!
I alla fall så gick jag upp klockan sex imorse
för att kolla på hockeyn... blev skapligt less när
Sverige låg under med 2-0, men som tur var så
tog de igen det. Men torskade till slut ändå,
tråkigt värre!


Nu snart har jag religion och sen projekt.
Och vet ni vad jag har efter det!? LOV!!!!!
Right in time.


Några speciella planer har jag inte för lovet direkt...
tänkte plugga lite historia och fixa lite med projektet
någon dag. Annars så ska jag in till stan på Onsdag
och vara moraliskt stöd till Helmér som ska röntgas.
Blir även lite shopping då, DET BEHÖVS!
Kommer inte ihåg när jag köpte kläder sist, haha!
Jag som var så duktig på att göra det förut, men ett
par jeans är i alla fall högst behövligt!


Ikväll blir det kanske träning, får se hur jag mår i benen.
Men det var allt för mig! :)


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0