25e februari 2o1o

Tänkte bjuda på lite bilder från 2010!
Tömde precis mobilen, så... enjoy:






En jätte suddig bild på Elina när vi åkte båten på
nyårsafton!






Ännu en ålandstripp! Men nu skulle jag dömma -
fick den här fröken med mig som sällskap:





Matilda posar på deck





Jag försöker lära Ewe att dricka kaffe i caféterian!






Ännu en suddig bild! älskar att jag har 3.2 mega pixel på mobilen.
Skön skyllt precis innan rondellen!?





Fick hem mina stundent saker, wiho!






En härlig vårbild på de levande legenderna Ewe och Helmér!





Någon dag i skolan.


-


Annars så har jag inte gjort ett skit den här
eftermiddagen, har försökt förstått att det är lov (!?)
redan, hm... tycker inte att det var länge sen vi var
i Thailand, men jag klagar absolut inte!
Började med att kolla på One three hill när jag kom
hem, gammla avsnitt men bra ändå.


Annars så har jag druckit kaffe och fixat lite inför imorn.
Har precis ställt in cheescaken i kylen - mums!
Nu ska jag ut en sväng med Annso, hon skulle fixa lite
ärenden!


Imorn så åker jag in till Norrtälje vanlig tid -
jag och Ewe ska kolla på hennes systers musikal,
spännande. Var hundra år sen jag kollade på någon
utav roslags skolans musikaler.


Nej nu måste jag dra mig!!!


Over and out/


Kommentarer
Postat av: Helmér

Fina bilder ;)

2010-02-27 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0