24e februari 2o1o

7 SANNINGAR OM MIG


1. Jag är otroligt mörkrädd. Skulle aldrig
få för mig att gå själv på t.ex. en gångväg
mitt i natten, möjligtvis springa!


2. Jag värnar om de vänner jag har...
Fast jag inte säger det så ofta så betyder
ni mer än vad ni tror, kärlek till er.


3. Jag är en blandning av en jävligt lat
människa och en hyperaktiv - ena stunden
ligger jag i soffan, den andra ränner jag
omkring och hinner inte sätta mig.
Varierar helt från dag till dag!


4. Jag ääää-äää-lskar meningslösa spel
på facebook, jag erkänner - är lite halft beroende.


5. Utan mobilen skulle jag klara mig lätt,
men utan datorn skulle jag få abstinens.


6. Jag är inte så mycket för att dricka alkohol.
Känns som att det stadiet är förbi... Alltså då
menar jag att "supa" som det så fint heter.
Sällskaps dricker gör jag definitivt!
Och med det här menar jag att även jag kan
göra bort mig när det kommer till den biten,
men inte varje helg.


7. Kärlek är någonting jag aldrig haft.
Så inga komplicerade frågor om det!


Jag utmanar:

Matilda aka. Ratigan

Annso

Nadine

Sammy

Madde

Elina


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0