23e februari 2o1o

Hallå bloggen!
Igår vann vi matchen, super bra!

39-19 vann vi matchen med så vi var ganska så

överlägsna om man kollar på resultatet. Men tycker

ändå att matchen kändes ganska tuff!

I alla fall så tvär slocknade jag när jag kom hem och

jag ville inte riktigt vakna imorse så jag sket i första

lektionen, och vet ni vad!? Hasse vår historia lärare var

sjuk så jag missade ingenting, kände det på mig, inte.

 

 

I alla fall så hade vi organisation och ledarskap, och där

gjorde vi ingenting alls... som vanligt. Lunch, minimaliska

köttbullar, as söta! Haha, om det var roligt att veta?

Näst sista lektionen var psykologi b, gjorde en liten övning

och hade betygsnack, gick som väntat, okej!

 

 

Sista lektionen var samhällskunskap B, och vi ska hålla på
och debattera om olika samhälls frågor just nu, vi slog
ihop samhällskunskapen med svenska c, så är samma ämne...

alltså gratis menskydd!

tog halv fem bussen hem och sen dess har jag bara softat.

snart drar jag ut på byn med ewe en sväng :)

 

Over and out/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0