23e februari 2o1o

Ja hej igen!
Nu har jag fixat lite med headern igen, och vet
ni vad? Det är min nya vår design som är uppe!
Haha, mycket färg för att vara mig, men kanske
lite överdrivet att kalla det vår design? Ja.
Men det får va så här så länge... Tills jag hittar lite
ny inspration. Då kanske det blir lite mer färg,
vem vet.


För det mesta gillar jag när det är enkelt, och helst
svart och vitt, men tycker ändå min gammla såg lite
väl dyster ut. Och eftersom jag längtar så pass mycket
tills snön försvinner så fick det bli en liten gnutta färg.
Och även min favorit färg, grönt! Eller nej...
Röd är nog min favorit färg, what ever!
Nu vet ni hur det ligger till i alla fall, En helt onödig
förklaring? Jo tack jag vet.


Ge mig vår nu så slipper ni mitt gnäbb!
Jag får åka bil i morgon till skolan, min morgondag är
räddad, TACK Evelina Murttensson!


Har även planerat in en tjejkväll hos mig på fredag, awsome!
Kommer bli grymt, synd att Faldan inte kunde närvara,
men men... Det blir hemgjord pizza och massa annat gott.
Kan inte bli annat än toppen! Och om jag känner mig själv
och mina vänner rätt så kommer det även bli lite kortspelande,
och det är ju aldrig fel? Välkommen till pensionärsklubben.
Pizza och kort, men fan så toknice det är!
Även den här helgen blir vit för mig, som alla andra helger...
är man tråkig så är man. Eller egentligen så är det faktiskt
så att jag är roligare nykter, så varför skulle jag dricka?
Precajsly! Nu ordbajsar jag något så ut i helvete, tack för mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0