22a februari 2o1o

Ja hallå bloggen!
Blogg.se strulade lite igår så jag kunde inte lägga
upp bilderna igår heller, kanske hinner idag - eller
så skiter jag i det helt enkelt?
Idag skulle jag gå upp klockan sex för att se
på Sverige-Finland i hockeyn, men tio i sju
gick jag upp i stället och hann se lite av matchen
i alla fall. Inte illa pinkat av Sverige inte!
Nu har jag egentligen foto lektion, men lektionen
är till för att göra rest uppgifter och jag har inga -
så det är lugnt. Eller vi har precis fått en uppgift
men jag ska börja på den hemma senare idag
istället när jag kan få systeryster till hjälp!


Fick precis reda på att jag klarade svenska B -
behövde göra en restuppgift så vart jag godkänd,
och nu är det klarT, grymt skönt, slipper man tänka
på det :)


Snart har jag redovisning i manodepression, känner
mig väl förberedd men är ändå jätte nervös? jag som
aldrig brukar vara nervös för någonting, men men...
hoppas det går bra i alla fall. Slutar tidigt idag så det
blir hem och sova ett par timmar för att orka ikväll,
sov max 4 timmar i natt så det behövs.


Ikväll tar vi emot berga på hemma planen, och vi
SKA ta två poäng! Over and out/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0