19e februari 2o1o

Tjena tjena!
Igår så var det jakobsberg som gällde och
det var match som stod på schemat.
Vi skulle möta bottenlaget och vi vann...
finns inte så mycket att säga om själva matchen
förutom att vi spelade bra.
Både på dit vägen och hemvägen körde vi fel,
och jag vart en aning frustrerad när jag på hemvägen
hamnade mitt i Stockholms city!? Usch, ville bara hem!


Men i alla fall så somnade jag väll runt två tiden igår
så jag är skapligt trött idag, och till råga på det så har
jag blivit tok förkyld. Så jag sa ifrån mig mina dömningar
imorgon eftersom det känns som att jag inte ens kan
andas. så det blir en lugn kväll och helg för mig med
lite plugg!


Annars så har jag ingenting mer att berätta så vi hörs
sen när jag har något viktigare att berätta :)
Over and out/ Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0