16e februari 2o1o

Godmorgon Sverige!
Idag är det inge vanlig dag för idag är
det tisdag, haha alltså en helt vanlig dag!
Började med att jag var riktigt nära på att
försova mig, men icke! Jag tvingade mig själv
upp och satan vad tungt det var.
Men är i skolan nu i alla fall, och har precis spelat
upp en liten pjäs i ämnet historia.
Nu har vi organisation och ledarskap, känner jag
Bosse rätt så blir det ingenting gjort på den lektionen.


Sen lunch och efter det psykologi b en timme, slutar
tidigt idag med, as skönt! Annars så har jag ingenting
roligt att berätta, eller jo! Jag ska spela match på
torsdag, för första gången på ett halv år - lite smått
nervös, men vi möter botten laget så är väll inte så
mycket att vara nervös för hoppas jag. Vi får helt enkelt
se hur det går :)


Over and out/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0