16e februari 2o1o

Ja hallå där ute igen!
Vi slutade lite tidigare idag vilket betyder att
vi får vänta på halv tre bussen lite längre.
Vi åkte med helmér ner på stan för att hon skulle
avboka en tid, men hittade ingen parkering så jag
och Ewe fick sitta på stationen en timme.
Och kan inte säga annat än att idioterna avlöste
varandra, förstår inte att det kan vara så blandat
folk på stationen runt tre tiden, och det sjukaste av
allt är att bland alla alkolister så finns det barn!?
Barnen som ska hem från skolan och väntar på
bussen får sitta i en miljö med minst 5 alkolister,
OACCEPTABELT!


I alla fall så tvärslocknade både jag och Ewe på
bussen, och vips så var vi hemma i byn igen.
Väl hemma så började jag tvätta och greja, sen
vart det till att laga mat med syster, det blev faitas
och satans så gott det var! grymt jobb gjorde vi.


Efter maten så har jag pluggat, skrivit på ett tal
som jag ska läsa upp imorn på svenskan, men kan
inte påstå att jag är nöjd, får fint slipa det lite imorgon.
Har även gjort klart en rest uppgift som jag fick för
hundra år sen ungefär, och äntligen är den klar.
Nu kollar jag på house samtidigt som jag kollar på
lite lägenheter i norrtälje. och snart blir det läggdags!
Men först ska jag äta en semla, tycker nästan att
det är ett måste idag :)


Over and out/Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0