15e februari 2o1o

Solen skiner, SOLEN SKINER!
Hoppas att snön snart försvinner, det är
trots allt vår snart. Men i alla fall...
Imorse när jag satt på bussen så satt
jag och njöt och kollade när solen var
påväg upp, och det var så
jäkla fint, när det var frostigt och solsken!
Och en älg såg jag också, haha har tjatat
på Ewe i ett halvår om att jag vill se en älg.
Eller ja, har även tillagt att jag inte vill ha
en på motorhuven men idag fick jag äntligen se
en, så sjukt häftiga djur, och stora!


Nu har jag haft en lektion i foto, och det gick
väll som det gick, inte alls någon seriös lektion.
Men snart är det dags för att kolla på lite redovisnigar.
Sen efter det har jag lyxen att få säga att jag slutar!
Måndagar: kort dag, jätte skönt!
Sen blir det hem och plugga lite svenska b.
Annars har jag inga speciella planer för dagen, förutom
att det blir till att träna lite handboll ikväll, skoj!


Over and out/ Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0