o6e april 2o1o

hejsan hoppsan(lille bror)!
Idag så hann jag inte ens upp ur sängen innan telefonen
ringde, eller med klarspråk så ringde Ewe vid elva tiden
och halvt väckte mig, jag ungefär halvsov.
Vi skulle nämligen in till Norrtälje till UM. Vi åkte dit vid
halv ett ungefär och väl där så gick det as fort och vi kunde
nästan genast åka därifrån. Vidare till tatuerarn, där vi gick
in och ut i princip.


Sen efter det blev det till att Ewe skulle tanka och därefter
frossade vi i oss lite glass. Annars så har jag inte gjort något
vettigt idag... kollade igenom historia uppgifterna som jag har
fått, usch - dom såg läskiga ut!
Tar förmodligen tag i uppgifterna imorn, inte för att jag kommer
hinna göra alla på en dag men i alla fal :)


Ska ner och köpa snus nu innan jag blir galen!
Over and out/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0