o5e april 2o1o

Åh, har precis avnjutigt en jäkligt skön sovmorgon!
Och den var verkligen behövlig.
Igår så blev det lite latjade i shallen och därefter skulle
jag elina och lillis kolla på beck stormens öga men jag
orkade inte ens se halva så jag gick och la mig, trött.
I alla fall så gick jag upp vid halv tolv idag, och det känns
tråkigt att det är måndag men samtidigt så känns det så
jäkla bra - vi har lov en hel vecka till, like it.


I alla fall så ska jag och Ewe bege oss in till Norrtälje snart,
där blir det till att kolla på herrarnas match mot eskil - hoppas
det blir en krigarmatch, men jag hoppas framförallt att rimbo
vinner, helst med 1, 2, eller 3 mål så att det är spännande fram
till slut minuterna :)


Annars så har jag inga planer för idag, kanske öppnar matteboken
ikväll sen, men det tvivlar jag på, haha!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0