o4e april 2o1o

Hallå i stugan!

Igår så vart det lugn, Matilda & Martin kom förbi en sväng

och även Ewe. Vi kollade på tv och gjorde i princip ingenting.

Senare åkte MMarna och Filip, Robin och skogen kom och vi

spelade kort, jag kom tvär sist.

Hyffsat tidigt i säng, eller egentligen inte... men eftersom vi

inte gjorde så mycket så kändes det som att klockan inte var

så mycket som den egentligen var.

 

Idag så började vi uppe i shallen redan vid nio tiden...

Jag började föna bollar, och pulade bort klister på dom, vilket

tog en väldans tid och kraft. Vid två var vi klara så det tog lite

mer tid än vad jag hade väntat mig, men nu är det avklarat i alla fall!

Och jag kan lova att golvet och bollarna lyser i jämnförelse mot

vad de gjorde innan...!

 

Ikväll så blir det lugn, tror jag! Blir väll till att glutta på Johan Falk

lite senare sen. Btw, lovet ser ganska ospikat ut, och det är så jädrans

skönt, fan så skönt det kan vara att inte ha några planer... eller iofs

så ska jag plugga matte och historia några dagar men när det väl

är gjort sen så ska jag njuta till fullo av ledig tid, lovely!

 

Hoppas det kanske blir lite matlagning och mys någon dag,

vad säger ni om den briljanta idén? :)

 

Jag och Elina har haft huset för oss själva sen i torsdags och idag

kommer odjuren hem igen (haha!), så nu blir det ordning och reda.

Ikväll så blir det till att äta planka, mumma!

Juste säger grattis till Martin fjartin också, grattis! :D

 

Over and out/


Kommentarer
Postat av: Ratigan

Jag är på matlagning om det innehåller advocado. ps jag är gladare nu...typ...

2010-04-04 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0