o2a april 2o1o

Jag överlevde gårdagen utan att bli lurad,
och jag blev heller inte dyngrak.
Helt två helt skilda saker men ändå.
Dagen började med att åka fram och tillbaka
till skolan i stort sätt... lite små onödigt kanske.
Sen var det bara att åka hem och börja göra sig
i ordning, och det tog sin lilla tid!
Ewe kom även över och 15.50 hoppade vi på bussen
mot stan.


Väl framme höll vi på att spricka så en toalett var
prio 1, intresse smurfarna hoppar för fullt va? ;D
Kom i alla fram, men det var då en timme tills öppning
och inte en kotte där, plus att alla höll på att hungra ihjäl.
Så halv sju gick vi och letade upp en pizzeria, haha 20 min
innan middagen började, seriösa gänget...!


Klockan sju var det insläpp på The bridge och sen rullade
kvällen på med mat (mera mat, haha!), alkohol, dans och
andra roligheter. Kan nog bedge att det inte blev så mycket
dans för min del, men jag hade så sjukt jävla ont i benen.
Men vid ett blev det hemgång, tidigare än planerat men skönt
ändå... var hemma i byn halv tre och tvärslocknade.


Idag så vaknade jag 10.30 men låg kvar och jäste lite, haha
snyggt uttyck! Men i alla fall så har det vart lugna gatan idag,
men ikväll ska jag faktiskt ut igen, tro det eller ej :)


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0