8e april 2o1o

Nu blir det ytterligare ett nattinlägg, skäms.
Jag kanske borde gå och lägga mig hyffsat så
att jag inte sover bort hela dagen imorgon?
what ever.
Jag är ung och dum, sova gör jag ändå i graven sen.
I alla fall så var det inte det jag ville tjaffsa om den
här gången så ursäkta...!


Efter att Annso klippt visten så rullade vi in mot uppsala
där vi skulle överraska skogen med besök, eftersom han
fyller år idag (igår), vilket vi gjorde också... kollade lite
på hockeyn sen åkte vi hem igen. Haha, mer än så hade jag
inte att berätta faktiskt... onödiga inlägg.


Idag har det kliat så jäkla mycket i mina fingrar, jag är så
sjukt sugen på att flytta... Jag vill ha nått eget, mitt mitt mitt!
Jag har faktiskt redan börjat fixa lite med kök och kollat
upp kylskåp!? haha desperat! Men imorgon är det väll som
vanligt igen, att jag sitter i morsans knä och frågar om jag
får bo hemma tills jag fyller 61 år!


Eh, nu skriver jag bara mer skit än vanligt, vi hörs!
Over and out/




Psssst.... Lite senare idag sen så tänkte jag lägga upp
lite bilder från student skivan som jag tagit med min
super über braiga 3,2 mgp på mobilen, grattis till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0