6e april 2o1o

Go' kväll bloggfanskap!
Eller ja, snart godnatt - har inte riktigt kommit så
långt än... men snart så. Som jag nämnde tidigare
idag så skulle jag in till Norrtälje sportcentrum och
se en krigar match, vilket jag inte gjorde.
Alltså jag åkte in och kollade på matchen men den slutade
helt annat än vad jag hade hoppats på, Rimbo förlorade
med 9 bollar, vilket var alldeles för mycket.
Personligen tycker jag att eslöv som de spöade sist var
dubbelt så mycket bättre än vad eskil är, så det var i mina
ögon konstigt att se rimbo förlora mot dom, men de får ta
revansch på borta planen på torsdag istället, då måste dom
FAN ta och vinne(keno, haha!), håller tummarna!


Vi blev senare än tänkt hemkommna från Norrtälje då både
jag och Ewe skulle till banken och därefter blev det donken.
Väl hemma i byn så blev det till att åka upp till shallen och
leka av sig lite, vi hade ju trots allt träningstid men alltså ingen
träning. Det blev straffar, jorden runt och spel... och jag var så
jäkla trött så jag fiskade i princip hela matchen, höhö!


Annars så finns det inget mer viktigt att skriva...
Eller jo, mitt horoskop ser för ovanlighetens skull positivt ut
för den kommande veckan, så alla ni som har stjärntecken jungfru
som jag har tagga till, för den här veckan kommer bli allt annat
än tråkig. Haha, säger jag som tror på skiten! :D


Over and out(Kommer troligtvis en senare uppdatering
under dagen, eftersom jag var tidig (sen!?) men att skriva
det här inlägget... eller va fan, godnatt!)/





Känner mig skapligt säker just nu, fast jag egentligen inte
har en aning alls, i alla fall så blir det alltid bra tillslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0