27e april 2o1o

Till att börja med så vill jag gratulera min trogne
vapendragare, och knubbsälsbrottare som idag
fyller hela 19 (coola!) år, Grattis Ratigan!



-


Hej förresten!

Idag så har det vart den mest tråkiga dagen på väldigt, och

då menar jag väldigt, väldigt länge. Usch!

Vi började med historia, där vi inte gjorde något, eller det var

självstädigt arbete: man gör ingenting.

I alla fall så åkte vi ner till stan och köpte oss biljetter till slutskivan.

 

Därefter var det samhällskunskap, trodde jag skulle avlida, så jäkla

tråkigt ämne... så jag satt och spelade quadra pop istället, eftersom det

är sååå mycket roligare (not.)! Lunch blev det till sist efter en timmes lektion,

som kändes som ett år. Och därefter skulle vi börja förbereda oss inför

vernissagen, som var det absolut en utav det tråkigaste sakerna jag har

gjort i HELA mitt liv, Blä! Roden hade öppet hus idag, och fråga mig fan inte

varför för alla 94or har ju redan valt!? så självklart resulterade det med att

det inte var några där, förutom vi treor. så vi satt och glodde på en varsinn

stol och käkade saltapinnar i 3 jävla timmar. Herregud vilket pessimist jag är idag.

 

Eh, ingenting är speciellt bra idag, vi hörs imorn istället :)

Over and out/


Kommentarer
Postat av: Ratigan

tack Basil. Du är bäst

2010-04-28 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0