25e april 2o1o

Godmorgon bloggen!
Igår så var det en tripp in till Uppsala som gällde.
Skulle hitta studentkläder, gjorde jag det? Nej.
Men en klänning fick jag i alla fall med mig hem, blir
till att ha på mig den på fredag tror jag, då det är möss-
påtagning. Sen så vart det även en tripp till älmsta för
att hälsa på Mm-arna, var där i ett par timmar och sen
hemmåt mot byn igen, väl hemma så kom Ewe och grabbsen
och hämtade mig, sen var vi ut en sväng. Lugn lördag alltså.


Och lugn lördag resulterar i att min morgonpigga sida vaknar
till liv, viste inte ens att jag hade en sån? Men det hade jag...
Kvart över nio vaknade jag imorse, och nu känns det som att
det är kväll för att jag har vart vaken så länge ;P
I alla fall så har jag inte gjort något vettigare än att städat idag,
DET BEHÖVDES! Fast städa och städa... jag vek in alla rena kläder
i garderoberna, haha, det var min storstädning det.


I alla fall så ser det hyffsat tomt ut på schemat idag,
får helt enkelt se vad som händer, got to go!


Over and out/

 

 




Vääääärmeeeeeee, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0