23e april 2o1o

Ciaaaa-aa-aaao!
Fick G på mitt matte prov, wiho, jag är bäst!
Skönt, ett bekymmer mindre, två bekymmer kvar,
hur många bekymmer var det från början då?
I alla fall så åkte jag till thuns med Ewe och hennes
mamma idag... Och jag fick med mig lite pickel hem -
ovanligt faktiskt... riktigt jävla ovanligt.
Men mest så var det nödvändiga saker, som tur var!


Men - hem kom jag, och fick hemgjord pizza till middag, smaskens!
Därefter så pressade jag lite nhl, haha - I'm a nörd.
Ewe kom hit, och jag spöade henne i nhl - I'm a nörd.
Nej men jag ska inte dryga sönder er, så kort å gott kan jag
säga att jag vart med Ewe + grabbsen ikväll, Ajm a neeeard.


Eh, godnatt! (klockan 23.00 en fredagkväll.)!
Got to go!





Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0