22a april 2o1o

Hallo!
Fy fasiken så jäkla grått och trist det är ute.
Men snön har i princip försvunnit nu så dumt att klaga!
I alla fall så var det otroligt segt att ta sig upp imorse,
blä, man vill ju bara ligga kva, men plikten kallar.
I alla fall så stod jag och tokfrös nere vid bussen, då Robin
kom körandes, och jag fick åka bil till skolan, jippie!!!


I alla fall så åkte vi ner till måleri, där hoppade han av och
jag tog bilen till roden, haha - jag och Ewe skulle åka till
volvo och hämta färgen som hon beställde igår så vi fick
faktiskt lov att låna bilen, tro det eller ej, haha!


I alla fall så började min skoldag med religion, helt okej.
Sen lunch, och jag kan inte rå för det men jag råkade
mucka lite med mat-tanten idag, haha, men det var kul -
för hon blev sur, i alla fall så stod vi och tjaffsade lite om
fisken... jag ville ha ny fisk och hon vägrade ge mig det,
vilket slutade med att jag sket i att ta fiskhelvetet och
väntade tills någon annan tog den mosade fisken så att jag
kunde få ny, evil me.


I alla fall så hade vi projekt, och vi blev klara med vår
alkohol & tobaks planch som vi ska ha till vernissagen.
Sen tog vi vectran ner till måleri för att hämta Robin & Anton.
sen bar det av hemmåt.


Just nu sitter jag och väntar på käk, sen blir det till att
prommenixa lite med Ewe innan hockeyn ikväll:)
Smell YA!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0