21a april 2o1o

Jag säger bara usch å fy å blä!
Snälla... vad är det för väder vi får serverat idag?
En massa snö, och ja det är verkligen en massa -
gräsmattan utanför fönstret är helt vit, inte ens lite
gräs skymtar fram. Men eh, hoppas att det *vips*
är borta imorgon när jag vaknar så att man får lite
mer lust till att gå i plugget.


Apropå plugget så är jag less... less... och återigen less.
Jag vill ha slut på skiten nu! Det kommer bara mer saker
hela tiden, och det ger mig ännu mer dåligt samvete -
JAG ORKAR INTE! Jag vill inte heller för den delen, det är tortyr.
Blä, 13 år i skolan, och man är inte klar än!? hujeda mig.


Nej slut med det negativa!
Imorse så hoppade jag upp ur sängen, nästan i alla fall -
lite piggare än vanligt var jag nog allt. Och inte nog med det
så fick jag åka bil in till skolan, Naaa-aaa-aa-js beddie.
Första lektionen var svenska C, men eftersom läraren hade lyckats
komma hem från italien samma klockslag som lektionen började
så blev det ett problem, i klar språk så var alltså inte läraren där.
Så vi hade hål, jag pluggade lite matte och sen latade jag mig.
I alla fall så åkte vi till volvo och beställde lite färg till Ewes bil.
Sen till skolan för en timmes matte, och jag känner verkligen att
jag kommer klara det på fredag, NU SITTER DET, finaly!


Lunch, äckelpäckel.
Sen var det dags för lite... hm... kommer inte ihåg vad kursen heter
men det är inger som är lärare i alla fall, fan vilken koll jag har.
Den var boo-o-ooring. Sen mina damer och herrar så var det bild
som stod på schemat, och idag var det kul riktigt roligt - är väll för
att jag börjar bli klar, och faktiskt så är jag nöjd :)
Hoppas bara att leran inte spricker i ugnen sen, men det ska den väll
inte göra förmodligen.


Ewe kommer över snart, dags att heja fram HV!
Djurgården suger.
Got to go!


Over and out/




Hoppas att den otroligt heta bilden kan muntra upp er som

är lika ledsna över vädret som jag är! :)


Måste bara berätta... som ni ser på bilden kostade bensinen
31.90 kr / litern i thailand, vilket är ungefär 4 kr!? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0