19e april 2o1o

Hallå hallå!
Igår så åkte jag upp till shallen en sväng, men
det blev en kort visit där. Åkte och mötte Annso,
och därefter hem till henne... vi kollade på wallander,
kommer inte ihåg vad det hette men den var riktigt bra
tycker jag, slutet hade kunnat vart bättre med den var
ändå helt okej :)


I alla fall så sov jag där, och vi somnade väll inte förns
vid ett tiden, men konstigt nog så var jag inte alls trött
imorse. Väl på bussen så var det smäll varmt, nu när man
har klagat på kyla i ett halvår så ska man klaga lite på
värmen istället, haha - att det aldrig tar slut.
I alla fall så var det bild som stod på schemat, eller
bild & formgivning som det så klatchigt heter!
Började om med min lera och jag hann nästan bli klar ändå.
Sen efter det så var det bara en lektion kvar,
organisation & ledarskap, det blev inga korsord gjorda denna
gång men vi behövde heller inte va i klassrummet...
vi fick reda på betyget på vårt projekt, ett VG kammade man hem där!


Så nu har jag och Ewe fördrivit tiden med facebook ungefär,
och snäll som jag är så väntar jag på henne tills hon skrivit prov så
tösen slipper åka buss hem helt själv. Jag skulle egentligen också gjort
prov idag men i matte, men eftersom jag är så otroligt organiserad
kände jag inte riktigt att jag kunde det så ska göra det på fredag istället.
Då ska jag även in och pula lite med lera tänkte jag.


Ikväll så är det match som gäller, ska vara med så mycket jag kan...
känner mig inte alls 100%ig men lite kan man vara med och latja
i alla fall, känner jag mig själv så går jag inte av, utan spelar hela matchen.
Men det blir säkert bra i vilket fall.
Time to go!


Over and out/


Kommentarer
Postat av: emelie

hej sötis, fin blogg!

jag har en ny blogg och det skulle vara jättekul om du kollade in den och sa vad du tyckte och kanske till och med började läsa den, jag tror nämligen att du skulle gilla den! :)

kram



www.ampapampa.wordpress.com

2010-04-19 @ 17:00:45
URL: http://ampapampa.wordpress.com
Postat av: Julia

Hej! Fin blogg :)

Jag har precis startat en ny blogg & har just nu frågestund. Ställ gärna en fråga & gör mej glad :D

2010-04-19 @ 17:32:31
URL: http://jaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0