15e april 2o1o

Tjoho!
Idag är det återigen solsken ute, och fan så glad jag är
för det. Började med att jag kände efter noga imorse om
jag var sjuk eller inte, och fast jag egentligen kanske ville vara
det så kunde jag inte eftersom jag ville mer in till skolan och
bli klar med projektet - hade egentligen behövt vart inne
igår också... men men, man kan faktiskt inte gå i skolan
med feber, eller jo det kanske man kan... men aja!


Idag så var det kvart i åtta bussen som gällde, och tusan
så svårt det var att komma upp imorse, sov max 1,5 h
i natt, blä. Var nog för att jag inte gjorde ett skit på dagen.
Men upp kom jag i alla fall, och sova på bussen kunde jag
inte - så jag kanske är ganska pigg ändå.
I alla fall så hade vi historia första timmen, vi ska skriva
självständigt och jag har inte ens valt än vad det är jag ska
skriva om, men det löser jag på nått sätt.
Sen religion efter det, en massa om naturfolk - visste inte ens
att det fanns, och sen pratade vi lite om övernaturliga saker,
Och som ni vet så gillar jag det :)


Nu har vi precis haft lunch och jag hade glömt mitt matkort så
jag struntade i att äta, haha, lasagnen såg ut som en soppa
ungefär, inte lång tid tills jag kommer hem ändå.
Nu är det projekt som gäller, sen hemgång!
Senare sen ska jag in till muppsala på domar möte, får Ewe
med mig som sällskap,
NICE!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0