14e april 2o1o

Skepp å hoj!

Igår gick jag och la mig med feber och idag vaknade

jag med feber, usch. Men just nu har jag ingen feber

i alla fall och det är supernice, ingen huvudvärk heller

så just nu känns det bara dumt att hålla mig inne, det är

ju så jävla bra väder ute!!!

Men håller mig inne idag... och jag ska försöka masa mig

iväg till skolan imorgon, eller inte försöka... jag ska till skolan

imorgon.

 

I alla fall så vaknade jag först till vid sju tiden och sjukanmälde

mig. Sen vaknade jag andra gången vid tio och jag gick upp vid

två, snacka om lat dag.

Nu har jag hängt lite tvätt och väntar på att min andra maskin ska

bli klar. Jag ska även försöka få lite matte gjort idag, det behövs

verkligen, det finns inte för mig att jag misslyckas på provet på

måndag så nu jävlar.

 

Eh, matteboken väntar, vi hörs senare!

Over and out/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0