13e april 2o1o

Hallå i stugan min!
Idag så började dagen ganska bra, jag försov mig
med flit till att börja med, sen hann jag även med
nio bussen då jag ofrivilligt höll på att försova mig!
Men sen hörrni... När vi kom till Ununge med bussen
så pajade kylarn, och vi fick stå still i nästan en timme.
Men det gjorde inte så mycket, hade ändå inte kunnat
gjort nått vettigt i skolan då vi hade föreläsning!
Tur att jag hade Ronja som underhållning på bussen
i alla fall, annars hade det blivit lite små jobbigt.


Väl inne i skolan så råkade jag stöta på min mattelärare,
haha jag hade faktiskt tänkt att gå till henne men då slapp
jag alltså det... pluggade lite matte och vi bestämde ett
prov datum - på måndag!? Aja, får plugga på som satan
i veckan om jag ska klara det då :)


I alla fall så blev det lunch, och vi hade egentligen redan
slutat för dagen men vi satt kvar och jobbade lite på
projektarbetet, vår planch kommer bli awsome!
Nu är jag precis utkommen ur nästan en timmes dusch,
så nu är jag som en ny människa.
Ska ut med beddie en sväng, sen blir det antagligen upp
och lokalisera (haha, Ratigan!) bandy.


Det var allt för mig, tack å hej!
Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0