12e april 2o1o

"Cha cha bloggen..."
Eh, det funkar inte, hej på er :D
Idag så är det ju som ni redan vet måndag vilket betyder
att jag är tillbaka i skolan efter en hel veckas lov... vilket
inte gjorde så mycket eftersom jag knappt hann va i skolan
innan jag skulle hem igen, kort dag alltså.
På bilden skulle vi äntligen börja pula med lera, och jag håller
kvar mitt signaliment, munnar såklart - haha, inge fattar
eller hur...? bra!


Fick i alla fall sluta tidigare och hade bara en lektion kvar -
bosses... vad lärde vi oss idag då? ingenting, som vanligt.
Eller jo, jag hann nästan lösa ett helt korsord, haha, men
sen lessna jag när jag fastnade, och Ewe var inte direkt sugen
på att hjälpa mig heller, eftersom jag satt och tjatade som ett
litet barn hela lektionen, men men - så kan det gå.


Fick åka med skogen hem idag, så vi var hemma redan vid
halv två (?) ungefär, super nice! Sen så spelade vi typ kort
och tv-spel i stort sätt hela eftermiddagen, Nolifers.com -
men jag ägde i alla fall :D not!


Middag, och sen upp till träningen.
Är lite småtråkigt nu när det knappt är något folk där, men idag
var vi i alla fall sex stycken, och herrarna kom tidigare så vi kunde
spela lite också... så det blev i alla fall en träning - tror även att
det vart en hyffsat jämn match också så det var helt okej.
Känns som att träningarna börjar spåra lite nu, kan lika bra lyfta
tyngder på gymmet i stället och latja på söndagar... men men,
vi ska i alla fall träna april ut sen får vi väll se hur det blir :)
Btw, apropå handboll så gick ju rimbo herrarna upp i allsvenskan,
fy fan vad roligt, och framförallt bra jobbat, grattis till er!



Nej nu blir det att fortsätta leta studenklänning, hittar verkligen
ingen!? har kollat som tusan men inte fan blir det några framsteg.
Vill egentligen inte ens ha klänning, men vad gör man inte - man
tar ju trots allt studenten bara engång i livet så det är väll lika bra
att vara fin och lida pin. Vet väll på ett ungefär hur den ska se ut
för att jag ska vilja ha på mig den, gäller bara att hitta den...
wish me good luck.


Over and out/

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0