11e april 2o1o

Hallå bloggen!
Igår så skrev jag högskoleprovet och det gick väll
helt okej, fast det var jäkligt tung dag med mycket
väntan, dagen kändes väldigt lång - men nu vet jag
i alla fall hur det fungerar så kanske man kan få
lite bättre resultat nästa gång, man kan ju alltid hoppas
i alla fall :)


Igår så var det en ganska lugn dag efter provet, umgicks
först lite med Ewe och filip sen åkte vi hem till mig och
spelade lite kort med Elina och Lillis, och kan inte säga annat
än att det spårade mot slutet :P
Vi åkte ut och hade lite sångtävling i bilen, eller tävling å tävling
vi sjöng i alla fall, sen läggdags.


Idag vaknade jag vid tolv, sista dagen på lovet, buhu :'(
Imorn är det en kort dag i skolan som tur är, men ändå -
skulle inte säga nej till en till veckas lov :)


Nej måste kila!
Over and out/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0