08e april 2o1o

God eftermiddag bloggish!
Igår så gick jag och la mig halv två, och idag så vaknade
jag halv två!? Haha, tolv timmars sömn satt fint det!
I alla fall så åkte jag ner till mor min och fixade fötterna och
kan faktiskt inte säga att det var skönt, för jag satt för det mesta
och garvade eftersom jag är så kittlig.
I alla fall så blev det lite fika när vi väl kom hem, wienerbröd mums.
Nu har jag suttit och väntat på morsan i en timme!?
Som ska komma hem och fullända middagen med potatis sallad men
nej... verkar som att mötet hon var på drog över liiiite på tiden!?
Arg som ett bi är jag över det i alla fall :D


Ikväll blire till att träna handboll, och sen efter det lite kortspelande
här hemma tror jag... vi höres!


Over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0