R A N D O M

Förkylningsfan vägrar ge sig, bli gaaaalen!
I alla fall så har jag spenderat tre timmar
hos Linn ikväll, färgat utväxt och klippt -
och lika nöjd varje gång, Tack för det :)


I alla fall så börjar det dra ihop sig mot helg
nu... och jag kan inte säga annat än att det
är stressigt värre - imorn kommer min dag bestå
av körlektion, hämta stolar/bord, fixa annies
kalas(ja roligt sammanträffande att vi fyller den
11e och 12e va? Not!) så blir barnkalas i
badhuset... sen blir att införskaffa sig inför
Lördagen. och så kommer moster och jocke hit -
så då blir det pizza kväll, och så har jag förhoppningsvis
inte glömt nått - skulle vara lite drygt faktiskt.


nej men som sagt, måste sussa nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0