o8 September 2oo9

Hallå i stugan!
idag så fick jag lite sovmorgon faktiskt,
en kvart (a), trots allt bättre än ingenting!
filip körde till skolan idag, så slapp bussen -
SKÖNT!


första lektionen var dubbel - med Inger...
syon pratade lite om högskole prov osv.
klart att man ska göra det, vad har man att
förlora? så det är utan tvekan som jag har
bestämt mig om den saken...
sen var det samhällskunskap B, haha var på
något fruktansvärt dryg humör - som självklart
flicksen fick lida för, "seriöst, ge mig min penna!"


Lunch, köttbullar(?) i pastasallad - ätbart.
sen vare psykologi som gällde, en riktigt lång
lektion dessutom. fick ret-hosta så att det bara skrek
om det, så jag satt där med tårar i ögonen och
verkligen försökte att inte hosta - men det gick
såklart inte att hålla emot, så sorry klassen för
att jag hostade sönder lektionen ;>


i alla fall så var det bussresa hem, och den kändes
otroligt lång... fast det egentligen bara tog 40-50 min!
väl hemma så vare mat, sen bakning.
skulle ju ha gäster :D Matilda, Martin, Ewe, Filip & Robin
kom för att avnjuta det första programet av idol 2009 :D
dom drog för ungefär en timme sen... så nu blir det till
att dryga runt bland lite bloggar, och sen sova :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0