o7 September 2oo9

Hallå hallå!
Nu sitter jag här hemflugen från skolan...
haha det var några timmar sen men endå.
sitter här och snorar och dricker latte -
mumsigt!


Lyssnar på Elinas och Elins as flabb.
de slutar seriöst aldrig skratta, moggisar!
i alla fall så ska jag ut och brumma lite bil
om ett alldeles strax nu snart ögonblick!
Hängderu me?


Sen ska jag till Faldis och umgås med henne och
Ewe innan Ewe ska träna... haha jag och Matilda
är latmaskarna -.- nej men vi är dunderförkylda
båda två så för hoppningsvis så kan jag vara med
på Torsdag iaf :)


Idag har jag haft körlektion, den gick super bra!
i alla fall om man jämnför med de två senaste jag
haft, som vart en katastrof.
Sen var det historia A - kändes som den lektionen
var en livslängd lång, hu?


Lunch, korvpanna? haha eller nått...
ätbart men ingen hitt direkt.
Sen svenska b, den lektionen gick åt till att hitta salen
vi skulle vara i - och lektionen från början var bara
45 minuter lång, så blev inte mkt gjort direkt.


skolfoto - vad kan jag säga?
ser ingen anledning till det, nog för att det är kul att
spana in alla andra där lagom till jul(när katalogen
kommer.). så jag antar att man har någon slags
skylldighet till att ställa upp ;>


just nu är jag på dåligt humör, kanske märks på min
inställning? i alla fall så får annso ta skiten på msn :D
hahah, SLAGPÅSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0