o6 September 2oo9

Hejsan hoppsan!
Oj vilken blogg-torka jag har råkad ut för
serni... imponerande att jag ens har läsare
fortfarande :)


Så vad har hänt den senaste veckan då?
Har gått i skolan... eller åtminstone de första
dagarna i veckan, sen råkade jag ut för en
attackerande förkylning som sattes i verket
utan förvarning, så var hemma från skolan i Torsdags
och låg i soffan hela Fredagen också! jag som
vanligtvis brukar ha tur att slippa undan -.-


Men i alla fall så var det riktigt skönt att få sova ut -
något positivt med det i alla fall, ey vi har knappt börjat
skolan på riktigt än och jag snackar om att få
sova ut? SKÄRPNING NU VA!


i alla fall så var jag och Ewe på bio i Fredags,
fast jag var dunder förkyld, men hade ingen feber
i alla fall så jag och ewe drog in till Uppsala :)
blev endå en tidig sängång, man måste ju få roa
sig trots man inte är riktigt 100&(-ig).


I lördags mådde jag bättre och tog mig i kragen
och gjorde mitt rum kliniskt rent, (vilket behövdes!).
så du ekar det i rummet för att jag har gjort av mig
med en massa oanvändbara saker.
bland annat så ligger body-spray och body lotion och
väntar på Annso här hemma ;>


idag så har det vart lugnt... har träffat Sammy en
sväng :) sen har jag klippt Robin, och så var jag
ute lite med ewe & Matilda :)
Nej nu ska jag fixa vidare med mina spellistor -
men vi hörs om en vecka eller två? ;>
haha skämt och sido, kanske kommer något/några
inlägg här i veckan med, förhoppningsvis.
vill ni ha tag på mig nu så är det på mobilen,
på körskolan, eller i sängen ni når mig :D
Tjingeling sålänge!


Kommentarer
Postat av: Annso

vad väntade på mig sa du ? ;)

2009-09-07 @ 09:06:08
URL: http://annsooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0