2o September 2oo9

En heeel helg har hunnit sprungit
förbi sen jag skrev här sist...!
och vad har jag gjort under de senaste
dagarna då? Jo...


I fredags så vart det lite bakning innan jag

satte mig på bussen mot Rimbo. där det blev

till att se twillight med Helmér! början var en

aning seg men slutet var toppen tycker jag:)

vi gjorde mat och kollade på idol.

sen skjutsade hon in mig till norrtälje där jag

mötte upp ewe, och vi åkte hem till hallsta:)

 

 

i lördags låg jag i sängen enda till halv tre :o

men vaknade redan vid halv tolv... men läste ut

en bok som jag hade börjat lite smått med -

så nu är det ju skönt att ha den ur världen :)

 

 

i alla fall så tog jag mig ner till ica en timme senare...

jobbade ungefär 2,5 timme bara, men gud vilken skillnad

det är med det nya golvet - som en ny butik :)

 

 

i alla fall så sprang timmarna på jobbet förbi och jag åkte

hem och käkade... sen fick jag skjuts till annso där hon och

marre var, en världens största hund :o haha men det visade

sig att hunden var snäll iaf, fick världens chock när jag såg den...

ni som känner mig vet att jag är lite smått skraj för större hundar -

och jag glömde helt bort att annso hade förvarnat mig, så

jag klev in rätt upp och ner och möttes av nacho!

jag vände lika snabbt kan jag lova :P

 

 

i alla fall så vart det lite för fest där och sen drog vi vidare,

jag var inte hemma förns halv fyra ;o och det är riktigt sent

för att vara mig, jag som brukar vara hemma senast ett annars.

haha har en liten tendens till att vara kvälls trött!

 

 

har precis kollat igenom mina mail och fått se hur mkt jag

ska döma nu i början av hösten och jag kan inte säga annat

än att jag redan är skiiiit nervös :s

 

 

men i alla fall, ska softa vidare ni! ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0