29 september 2oo9

Go'kväll folks!
idag har det vart en riktigt seg dag faktiskt.
började med att socialtjänsten var på besök
och pratade om vad dom gjorde, och vad dom
inte gjorde...! sen hade vi redovisning av något
slags samtal, min och Helmérs inprovisation
ägde!


samhällskunskap B, trööööökigt! men nyttigt.
lunch, kinesisk sen(som i se(ä?)na.) gryta.
what ever.


sen sista hade vi psykologi b prov, kan få mvg
samtidigt som jag kan få ig, ingen aning om hur
det gick faktiskt...!
hemgång, jippie!


annso ringde och frågade om jag kunda göra
henne sällskap till norrtälje, och självklart kunde
jag det... så vi åkte dit en sväng.
annars så kollade jag på idol med ewe, fille o ted!
allt för mig, herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0