27/28 september 2oo9

Söndag:
började med att gå upp skapligt tidigt för
att ta mig in till Ntälje. och jag var riktigt
nervös när jag kom dit ska jag säga...
inte en kotte där, och jag fick en känsla av
att jag läst fel på schemat och att det kanske
stod långsjö hallen istället för sport centrum!?
men nej...(som tur var.) så hade jag inte det.


och efter ett tag kom min kollega och det kom
fram att första matchen var inställd, så där fick
vi vänta i två timmar tills det var dags att göra sig
iordning tills nästa match. som tur var så träffade
jag adel på sport centrum, då hade jag åtminstone
någon att prata med! sen kom mange också :)


dömde F 92-94 ceres - tirfing och det gick väll okej.
kunde väll gått bättre, men det var trots allt min
första match så jag är nöjd ändå!
åkte med Mange hem till hallsta, och så kollade jag
på herrarnas match mot rimbo - och det gick väll
inte direkt bra... 11-74 vart resultatet, men trots
det så var det inte ett dugg tråkigt att kolla på :o


damernas match väntade och vi hade lite teori innan.
snabba kontringar... var det som skulle gälla!
och kan ju inte säga annat än att 7 mål på 7 minuter
är dåligt!? hur bra som helst var det. sen stod det still
ett tag, men vi vann ju trots allt och vet inte riktigt
om rimbo hade räknat med det - men två sköna poäng
till oss :)


kvällen vart lugn... och det behövdes.


Måndag:
vaknade inte förns 09:05 idag... så tyckte det var lite
onödigt att åka in för en lektion. så jag har pluggat och
tvättat istället! det behövdes verkligen!!!
och har inga andra planer än att träna ikvälll...!
så en hyffsat lugn måndag också!


Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0