26 september 2oo9

halloj!
igår var det stockholm som gällde med
Nadine... hittade lite små saker. inget direkt
speciellt, hade velat haft ett par nya jeans
men hittade inga jag fastnade för.
hoppade av i rimbo hos helmér, sen kom även
resten av sällskapet och det blev middag, drickande,
och idol... gaah! blev galen, KALLE måste få vara
kvar, annars har jag lovat att aldrig mer se idol.


i alla fall så blev det utgång, och det var trevligt!
men fan så mobergs är överskattat. åkte till
Helmér och sov... imorse blev det hyffsat tidig
uppgång. halv nio var jag uppe för att hinna gå
till långsjö och iakta lite handboll, och tjejerna
vann(a-flick då alltså.) så det var roligt.
kollade även på a-pojkarnas match... såg inte hela
men blev en förlust för dom skulle jag gissa,
de låg under med tio bollar när jag gick så!


väl hemma så åkte jag å annso upp till sporthallen
för att kolla på bandy, och fan så tråkig sport!
blir sjukt rastlös av att kolla på det... det är väll
delvis för att jag inte riktigt förstår regler osv.
men endå, nej handboll skare va!


åkte hem och datanördade mig en timme eller två.
åkte ner till tempo och köpte godis med Elina :P
och en tidning, sen kom jag på att jag inte ens har
börjat läst cosmo som jag fick för ett par veckor sen,
så du har jag dubbel skvaller läsning! nicigt.


i alla fall så är jag hos annso nu...
och vi ska väll ta oss ner till hallsta om ett tag antar
jag. där blire lite volvo åkning och softa.
får se vad jag gör ikväll, förmodligen lugnt... måste
ju ladda inför imorn, och FAN så nervös jag är.


men ni får ha det bra... så hörs vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0